Týmová asistentka pro mezinárodní advokátní kancelář


 

$ads={1}

Do naší pražské kanceláře hledáme novou posilu pro administrativní podporu právního týmu a kanceláře.

Marc Müller
Partner

Nabízíme:

  • stabilní zázemí renomované advokátní kanceláře
  • moderní kancelářské prostory v centru Prahy
  • příjemné pracovní prostředí a kolektiv
  • práci v mezinárodním týmu s využitím jazyků
  • možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
  • atraktivní finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity

Nejsme malí, ale ani velcí. Velikost je tak akorát, abychom se znali všichni osobně a často známe i své rodiny.

Pavla Rabasová, Sekretariát

Co Vás u nás čeká:

  • administrativní podpora právního týmu a kanceláře (příprava a formátování dokumentů na pokročilé úrovni, vedení ověřovacích knih, konverze dokumentů, sledování insolvenčních řízení, výpisy z katastru nemovitostí apod.)
  • správa spisů, zpracování příchozí pošty/emailů, sledování lhůt a jejich evidence
  • správa a administrace datových schránek
  • správa klientské databáze, evidence dodavatelských faktur
  • asistence při organizaci klientských seminářů a jiných firemních eventů
  • péče o klienty/návštěvy a koordinace dalších administrativních činností

Očekáváme

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • pokročilou znalost práce na PC – MS Office – zejména Word, Excel, PowerPoint, Outlook
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, velmi dobrou znalost anglického jazyka,
  • znalost německého jazyka výhodou, ale není podmínkou
  • organizační a komunikační schopnosti, časovou flexibilitu a proaktivní přístup
  • příjemné vystupování, pracovitost, zodpovědnost, týmového ducha, flexibilitu
  • předchozí praxe v administrativě či advokátní kanceláři velkou výhodou

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال