$ads={1}
Do naší pražské kanceláře hledáme novou posilu pro administrativní podporu právního týmu a kanceláře.
Marc Müller
Partner
Nabízíme:
- stabilní zázemí renomované advokátní kanceláře
- moderní kancelářské prostory v centru Prahy
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- práci v mezinárodním týmu s využitím jazyků
- možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
- atraktivní finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
Nejsme malí, ale ani velcí. Velikost je tak akorát, abychom se znali všichni osobně a často známe i své rodiny.
Pavla Rabasová, Sekretariát
Co Vás u nás čeká:
- administrativní podpora právního týmu a kanceláře (příprava a formátování dokumentů na pokročilé úrovni, vedení ověřovacích knih, konverze dokumentů, sledování insolvenčních řízení, výpisy z katastru nemovitostí apod.)
- správa spisů, zpracování příchozí pošty/emailů, sledování lhůt a jejich evidence
- správa a administrace datových schránek
- správa klientské databáze, evidence dodavatelských faktur
- asistence při organizaci klientských seminářů a jiných firemních eventů
- péče o klienty/návštěvy a koordinace dalších administrativních činností
Očekáváme
- středoškolské vzdělání s maturitou
- pokročilou znalost práce na PC – MS Office – zejména Word, Excel, PowerPoint, Outlook
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, velmi dobrou znalost anglického jazyka,
- znalost německého jazyka výhodou, ale není podmínkou
- organizační a komunikační schopnosti, časovou flexibilitu a proaktivní přístup
- příjemné vystupování, pracovitost, zodpovědnost, týmového ducha, flexibilitu
- předchozí praxe v administrativě či advokátní kanceláři velkou výhodou