Recruitment Consultant ACCOUNTANCY & FINANCE


 

$ads={1}

Jsme mezinárodní personálně poradenská společnost se zastoupením v 33 zemích po celém světě a dlouholetou historií v České republice. Poskytujeme specializované náborové služby pro celou řadu odvětví. Zabýváme se nejen náborem středního a top managementu, ale také executive searchem, platovými průzkumy, IT contractingem, dočasným zaměstnáváním a jinými službami na míru dle potřeb našich klientů. Nábor řešíme po celé České republice i na Slovensku. Pro naši společnost je každý zaměstnanec velmi důležitý, proto věnujeme hodně času školení a rozvoji. V České republice působíme v kancelářích v Praze a v Brně a momentálně hledáme posilu do pražského týmu na pozici Recruitment consultant.

Jak si tě představujeme?
Pro práci Recruitment konzultanta jsou klíčové následující dovednosti:

  • Baví Tě komunikace s lidmi a nebojíš se volat
  • Umíš spolupracovat v týmu a jsi zaměřen(a) na výsledky
  • Máš komunikativní znalost angličtiny a češtiny
  • Dokážeš samostatně fungovat
  • Předešlá zkušenost s náborem výhodou

Co bude Tvojí náplní práce?
Recruitment konzultant má na starosti zejména tyto činnosti:

  • Komunikace s klienty v oblasti financí a mapování jejich potřeb
  • Obchodní aktivity, akvizice nových klientů
  • Účast na obchodních jednáních, vyjednávání smluvních podmínek
  • Aktivní vyhledávání a oslovování kandidátů
  • Tvorba inzerce, selekce CV
  • Vedení pohovorů s kandidáty
  • Koordinace výběrových řízení
  • Konzultačně poradenská činnost pro kandidáty a klienty

Co Ti můžeme nabídnout?
  • 25 dní dovolené, 3 sick days ročně
  • Flexibilní rozvržení pracovní doby, home office
  • Čerstvé ovoce v kanceláři
  • Stravenky
  • Ohodnocení s bonusovou složkou
  • Prostor pro osobní a karierní rozvoj
  • Jazykové kurzy
  • Multisport kartu

Druh smlouvy

Contract

Pracovní úvazek

Full-Time

Lokalita

Praha, hlavní mesto

Obor

Rercuitment

Ref:

5400

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال