Pracovník zákaznických služeb (aktivní volání stávajícím zákazníkům) [Czech Republic]


 

Vaší práci bude:

  • řešit požadavky a dotazy stávajících zákazníků PRE
  • každodenní telefonická komunikace se zákazníky
  • nedílnou součástí osobní obsluhy je i zpracování administrativy související s požadavky zákazníků

$ads={1}

Vhodný uchazeč má:

  • SŠ vzdělání s maturitou - vhodné i pro absolventy
  • znalost práce na PC
  • dobré komunikační dovednosti a klientský přístup
  • schopnost týmové spolupráce s proaktivním přístupem k práci

Nabízíme:

  • perspektivní zaměstnání u moderní a ekonomicky silné společnosti
  • startovací pozici v energetice s možnosti dalšího profesního rozvoje
  • 37,5 h pracovní týden
  • pracovní dobu na směny
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • výjimečný program zaměstnaneckých benefitů (penzijní připojištění, zdravotní programy, podpora interních sportovních týmů, kulturní akce, příspěvky na akce pro děti)
  • cafetérie v hodnotě 24 000 Kč
  • odměny z hospodaření společnosti
  • stravenky v hodnotě 140 Kč (zaměstnanec si doplácí 50 Kč)
  • podpora odborného rozvoje a vzdělávání

Datum nástupu:

  • dohodou

Pokud Vás zaujala tato nabídka, zašlete strukturovaný životopis .

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال