Vaší práci bude:
- řešit požadavky a dotazy stávajících zákazníků PRE
- každodenní telefonická komunikace se zákazníky
- nedílnou součástí osobní obsluhy je i zpracování administrativy související s požadavky zákazníků
$ads={1}
Vhodný uchazeč má:
- SŠ vzdělání s maturitou - vhodné i pro absolventy
- znalost práce na PC
- dobré komunikační dovednosti a klientský přístup
- schopnost týmové spolupráce s proaktivním přístupem k práci
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání u moderní a ekonomicky silné společnosti
- startovací pozici v energetice s možnosti dalšího profesního rozvoje
- 37,5 h pracovní týden
- pracovní dobu na směny
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- výjimečný program zaměstnaneckých benefitů (penzijní připojištění, zdravotní programy, podpora interních sportovních týmů, kulturní akce, příspěvky na akce pro děti)
- cafetérie v hodnotě 24 000 Kč
- odměny z hospodaření společnosti
- stravenky v hodnotě 140 Kč (zaměstnanec si doplácí 50 Kč)
- podpora odborného rozvoje a vzdělávání
Datum nástupu:
- dohodou
Pokud Vás zaujala tato nabídka, zašlete strukturovaný životopis .