Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 22. června 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
$ads={1}
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místaúředníka/úřednice
referent / referentka odvolacích agend
v odboru daní, poplatků a cen Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 0023)
Sjednaný druh práce: referent / referentka odvolacích agend
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 10, struktura platu: základní plat
v 10. PT (23.390 Kč až 34.370 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
17.180 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
Stručná náplň práce
- rozhodování o řádných opravných prostředcích, zajišťování obnovy správního řízení a nového
- přezkoumávání rozhodnutí městských částí hl. města Prahy v oblasti místních poplatků a hazardních
- zpracovávání metodických postupů v oblasti místních poplatků
- kontrolní činnost v oblasti správy místních a správních poplatků vykonávané u městských částí
- podíl na tvorbě obecně závazných vyhlášek hl. města Prahy v oblasti místních poplatků
- zajišťování agendy vydávání cenin (příkazových bloků a sešitů stvrzenek)
- zajišťování agendy veřejných sbírek podle zákona o veřejných sbírkách, zejména vedení správního
řízení o uložení pokuty a provádění kontroly a dozoru nad konáním veřejných sbírek
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá
český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2
Další předpoklady pro výkon práce
a) prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle § 21 zákona o úřednících pro výkon správní činnost i
na úseku správa daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění 3 (do 18 měsíců od uzavření
pracovního poměru)
b) prokázání odborné způsobilosti k provádění úkonů v řízení o přestupku podle § 111 zákona
č. 250/2016 Sb.4
Požadované vzdělání
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání4
Další požadavky
- orientace v problematice místních poplatků
- znalost práce na PC (zejména MS Word a MS Excel)
Osobnostní předpoklady
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- samostatnost, pečlivost, zodpovědný přístup
Vítána
- znalost zákona o místních poplatcích a daňového řádu
• pružnou pracovní dobu
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
- podporu profesního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
- podpora osobního rozvoje s možností využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života
- možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců
- letní tábor a kulturně-vzdělávací akce pro děti zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech
naleznete na našich kariérních stránkách.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku5 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis.
(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:
1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání6.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději dne 20. července 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29,
111 21 Praha 1.
Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
referent/referentka odvolacích agend/DPC/0023/VR127/23/S
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovate l
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení-
referent/referentka odvolacích agend/DPC/0023/VR127/23/S.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.
Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy